Khamis, 29 November 2012

l.o.v.e

pada pendapat korang ann....ape maksud sebenarnye cinta tu.....cinta banyak cinta pada Allah,cinta pada Rasul, ibu bapa and sesama insan....kita akan sakit hati kalu org yg kita cintai cinta pada org lain...kadang2 mesti frust gler kan....tapi tu semuanye lumrah hidup.....kita akn jatuh hati tp tak semestinya cinta kita dibalas....kalu org tu tak suka kita jgn dipakse ok...sampai sanggup lakukan pe2 saje utk dapatkan cinta si dia....jodoh pertemuan semua ditentukan oleh Allah jgn risau cuma lambat atau cepat je.......seelk-eloknya cari cinta Abadi iaitu cinta kepada-Nya......insyallah..
p/s: saya tak suka dipaksa.....tlg, please terima keputusan saya....mmg dulu saye salah.....saya terlalu memilih...tapi saye da sedar skang semuanya saya layan sama.....x de beza....saya da nekad......saya x nak sape2

Tiada ulasan:

Catat Ulasan